Dålig uptade

Hej på er!

Förlåt att jag inte hunnit blogga, har haft annat att tänka på. Men iallafall, idag var jag på ung 08 med mina kompisar, riktigt kul :-) Vi gick runt och kolla i massa tält, haha vi kom till ett spel tält, så vi spelade lite instrument och sjöng. Sen gick vi till annat massa tält. Träffa massor med folk, Danielle träffa jag , Janice,Ella,Rebecka och Rebecca osv.. :-)

Ja, men sen efter några timmar åkte jag hem till Sophie och titta på film och hon åt. Jag,sophie,Frida och Amanda hade tänkt att åka in igen och vara där, men jag orkade inte, så jag är hemma nu och tar det lugnt.
Men nu har jag fullt upp med annat, får blogga när jag har tid. Puss!


Kommentarer
Postat av: julia

jag var också på ung 08 i onsdags och dansa på scenen...hehe

2008-08-15 @ 22:58:38
URL: http://julliias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0