Första skoldagen

Hello people! ;-)
Första skoldagen var bra, vi började 10 och slutade 11, riktigt skönt. Dom har gjort om vår skola, alltså dom har byggt till en dörr till andra huset, det satt typ ihop. Och det är riktigt fint, det är ill rosa golv och gula väggar, hehe det är jätte härliga färger, plus att vi har fått jätte fräscha toaletter och duschar! så jag är såå glad :D

 Måste påminna er om en sak, att jag kommer inte att blogga lika mycket nu, för jag känner att jag måste börja satsa mer på skolan, men jag kommer fortsätta att blogga, kanske slänger in ett inlägg om dan, vi får se, men snart börjar filmen "Mean girls" på trean, och jag måste hinna duscha,äta och fixa några grejer. Ha det bra så hörs vi! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0