Goddag!

Heej!
Vakna klockan 11 i Nattas säng. jag gick upp för att kolla var Natta var då ser jag att hon sitter vid datan och hon vill inte säga vad hon gör, men sen fick jag reda på att hon gjorde en slags "film" av bilder på oss och minnen, skit gulligt!
aa ni kanske inte fattar.. menmen. Har ätit frukost och badat bubbelbad. Vi tog lite bilder, kanske lägger in senare eller i morgon, vi får se :-)

Vad händer idag då? Själv ska jag snart åka för att möta en kompis, vi ska käka på donken, haha tjockisaaar!
Lägger in lite bilder från igår och när vi hade bullkalas! haha :D (lägger in dagens outfit i nästa inlägg)
Puss!

Mumms så goda dom var! :P

Jag och natta <3

Fin blomma.


Haha, vad är det jag gör? ser ut som jag petar i näsan, men det gör jag inte! haha :P

Haha, en liten kille som var där och lekte, kom med på bild. Så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0