Hemma från shoppingen

Hej på er!
Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag shoppa två par skor från wedins och coop forum , haha dom har ju allt möjligt där, ett par gympa skor i en väldigt ljus gul färg som kostade 25! Billigt va? det var nämligen halva rea priset, så då passade jag på ;-) Och ett par andra ballerina skor som kostade 200, väldigt snygga, dom var i färg svart och vitt. Så köpte jag också ett långt linne i färgen mörkblått som var från bikbok den kostade 150, väldigt snygg den också. Köpte även en väska från, hmm vilken affär? kommer inte ihåg, men det är nån liten svart väska som man har över axeln. Strumpor köpte jag också. Och slutligen tajts. Är riktigt nöjd med mitt inköp, Så nu behövs det inte shoppas på ett tag, fast jag fyller ju ändå år om en månad :D
Ska gå ut och köra lite volleyboll med bror. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0