Söder vann!

Wohooooo! Söder är bääääst! hahaha fan va kul vi hade. Först kom vi med jääätte mycket påsar med vattenballonger i. Och så kom vi till Gärdet och så ser vi bara blåa, alltså norra. Och vi trodde att det bara va vi som va söder, haha! Och när vi går igenom skogen och så ser va maaassor södra. och Alla bara sprang i mot oss och sa: "bomba blåaaaaaa!" hahaha, också sprang vi mot de blåa, och kasta skit mycket vatten, sen gick det ganska snabbt och vattnet va slut, men vi gick till smutig stor vattenpöl och tog påsar hahaha, sen hällde vi det över blåa. Sen så går verkligen ALLA röda mot blåa och bombar dom, sen stack alla norra därifån, hahaha suckers! SÖDER ÄR SÅKLART BÄÄÄÄÄÄST! Men det tog inte slut! Utan vi (alltså södra) åkte till t-centralen vid plattan och sjöng låtar ungefär såhär: Söder är bäst, söder söder söder! Och alla sprang till fontänen och bada. HAHAHA FAAAN VA KUUL; bästa dagen på väääldigt länge! Aja iallfall.. Imorgon så åker jag till Jönköping med min familj. och vi stannar där 5 dagar, kommer alltså hem på Torsdag. Men jag kan inte lova att jag kommer blogga där, men vi får see ;-) aja, nu ska jag dra till kompisar en stund. Ha det bäst, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0