Söndag

Heej bloggen!

Det var så kul igår på the voice, jag var med Frida,Fanny,Linnea,Annie,Lisa,Elkie,Lollo,Sophia och en annan tjej som jag inte kommer ihåg vad hon hette :-P
Vi dansa och hade jättekul! Men sen när det var över så svimma Frida och jag fick panik och höll på svimma själv, så nån hjälpte Frida och mej, men nu är det bra :-) Idag ska jag iallafall vara med Frida och några till tror jag, vi ska hitta på nåt jättekul, för dte är sista dagen sen börjar ju skolan, men som tur är har jag en vecka till :D
aja..Ska gå nu. Puss!


Kommentarer
Postat av: natta

Johanna varför ringde du aldrig? du och jag och danielle skulle ju göra nått :(

men jag fick hälsningen.

2008-08-17 @ 16:18:13
Postat av: Natta

Men kan du på onsdag kanske? :)

2008-08-17 @ 19:31:06
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: Lisa din bror(:

Jaaa fyfaan vad oförglömligt dte var!<3

Mn ffyyy vad rädda vi blev och den där tjejen var så himmla schyst! jag kramade henne för att visa min tacksammhet, hehex'd och jag tog hand om dig"/♥ Jag fick en liten shock sen och började gråta, dte var däröfr, tack för du höll om mig<3 jag älskar dig

2008-08-17 @ 22:01:26
Postat av: natta

eller inte onsdag, ska med pappa . Men danielle kanske kommer tll mej på morgonen.

2008-08-18 @ 20:00:03
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: natta

haha oj va många onödiga kommentarer jag skrev nu, sorry :P

2008-08-18 @ 21:16:32
URL: http://naathaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0