Tur och retur ;-)

Heej alla läsare! :-)

Har precis kommit hem från Liseberg, det var så kul! Vi åkte allt möjligt. Jo, vet ni? Jag har en sån tur! Jag fick pengar för att försöka vinna i chokladhjulet, och då tog jag nummer 9, Och jag vann en ask med choklad hjärtan, och sen skulle jag försöka att vinna center, och då tog jag nummer 9 igen. Och jag vann! :D även har pappa tur, han tog en bricka där det var massa nummer, bland annat 7(pappas tur nummer) och 9 mitt tur nummer, Och vi vann en stooor marabou choklad. Haha sån tur man kan ha! ;-)
Iallafall.. senare börja det ös regna så det var inte längre kul att stanna, så vi åkte hem. Men jag har iallafall haft det kul, har ni det?


Kommentarer
Postat av: lisa

jag har haft det nice, var på ung08 idag!:D<3 miss you darlääng

2008-08-12 @ 22:28:54
Postat av: J

fan va nice :)

saknar dej också<3

2008-08-13 @ 11:09:57
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0