Utflykt med klassen

Heej! :-)

Det här är det ända tillfället jag kan skriva nu, för jag måste göra läxor och sånt ikväll. Men hur har ni det? Här är det bara bra. Jag börjar alltså 10.00 idag vi ska typ på i utflykt till Hellasgården, tråkigt ska det bli ;p aja, tänkte berätta vad jag gjorde igår eftersom jag inte bloggade. Jag var förstårs i skolan på dagen, men sen var jag med Frida,Alice och Amanda. Vi stack till banken en stund för Alice skulle hämta sitt bankort eller var det va, jag och Frida hitta en jätte söt och rolig bebis som vi satt och skratta åt själv satt han och dregla och garva,  haha så jävla söt, hade lust att kidnappa den ;p haha aja, Sen åkte Frida till en kompis i Bredäng, och jag stanna kvar med Alice och Amanda. Vi gick lite på stan och kollade, Alice var också tvungen att gå till Astron för att byta stav ( hon har alltså hål i tungan) och den var för lång, och när hon väl bytte så var staven för kort, aja men det var ändå fint! :-)
Och sen kolla vi lite på byxor till Alice, replay jeans, men hon hitta inga, för dom var tydligen slut. Aja, sen åkte alla vi hem och jag åt tomatsoppa med varmamackor hos Alice, myysigt! Samtidigt lyssnade vi på hög musik ;p sen rann tiden iväg och jag åkte hem, när jag väl kom hem så hade "en prinsessas dagbok" börjat. Så det kollade jag på, och sen somna jag. 

 
en bild på Alice och mej, som vi tog när vi va lite flummiga ;p<3
 Kolla in aaliicees.blogg.se, och kommentera ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0