Då var det kväll

Heej. Nu är det kväll och är dags för att blogga lite :) Har varit med min kusin janine idag. Vi har haft jätte mysigt. Jo, vi har gjort milkshake som vanligt som alla vill ha när dom är hos mej, haha! Och så har vi tittat på film "inte utan min dotter" den är såå bra, Hm..hur många gånger har jag sett den? 3,4 gånger? haha, men ni borde verkligen se den.
Jaja.. nu har min kusin åkt hem och sigges bror och hans son har kommit hit från norge, och dom stannar här 4-5 dagar. Kan inte fatta att det var 5 års sen jag såg dom! sjuukt längsen, kände knappt igen dom, hehe.
aja nu ska jag inte babbla om det. Sitter och pratar med lisa nu i telefon, Saknar henne såååååååååå mycket! Ska snacka med henne en stund, och sen ska jag gå och sätta mig på balkongen och snacka med gästerna.
Ha en riktig mysig kväll. Kramkram!


Kommentarer
Postat av: Micaela

man kan inte låta bli att fälla en tår när man ser den :P den är jätte bra!

ha en bra dag!

2008-07-15 @ 13:43:56
URL: http://gillenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0