Guten tag!

Heej! Rubriken är på tyska, och betyder, God dag! ;p
Jag somna med tjejerna klockan halv 6. Haha vi va jätte pigga hela natten, och nu vakna vi. Är faktiskt lite trött, men om man har varit uppe hela natten så är man ju det ;p men hur är livet? själv är jag lycklig :) Har haft så kul med mina kompisar, nu har jag verkligen insett hur mycket dom betyder för mej.

Men hur blir eran dag idag då? Själv ska jag vara med tjejerna ;) vi ska typ gå ut och bada eller så är vi bara hemma och tittar på nån film. Sitter framför datan med Kajsa & Alice medans Amanda och Frida sover. Ska snart äta frukost..
Ska ta lite morgonbilder på photo booth. Puuuuusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0