Myskväll med natta

Hejhej. Har haft en jätte mysig kväll med natta. Vi har ju varit på pizza restaurang och tog några bilder, men det går tyvärr inte att lägga in bilderna, men men ;p Sen så ringde sigge (mammas kille) och fråga om vi ville ta en båttur och det ville vi gärna, och vi hade tänkt att åka gummibåten men det börja spö regna tyvärr. Efter en timme så åkte vi hem till natta och skärde upp lite melon och kollade på ghostwisper, myysigt!  vi har tagit några bilder på oss i båten som jag ska ladda upp nu. Jag har haft en riktig mysig kväll med dej natta, måste säga att den blev lyckad!
Godnatt...puss
 
Haha jag i gummibåten.

Världens finaste ben..*not*

Haha ja, lite onödig bild, men visst var den sommrig?

Vacker bild. Tagen av natta.

Så härligt.

Så söt som vanligt.

Sååå himla fin, men mörk var den.

Nu ska jag sova, men vi hörs ju i morgon. Puss & godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0