Påväg hem från skåne

Hej på er! hur mår alla? jag mår great! (; nu sitter jag på tåget i första klass och surfar =) har åkt i nästan fyra timmar snart. Är hemma i stockholm klockan kvart i tio. Jo nu ska jag berätta dagen, det började med att jag och frida vaknade klockan 11 ungefär, vi åt frukost och jag gjorde mej i ordning och packa lite, sen vart klockan 2 och jag sa hejdå till frida :P sen kom taxin, och jag, fridas storebror och hans tjej åkte till malmö för vi skulle hälsa på saras kompis, och vi var uppe i sveriges största byggnad, den heter turning torso. Vi var högst uppe! och det var skit häftigt, och man såg ända till danmark, coolt va? =) jaa, och sen köpte vi en jättegod glass, mm så gott det va! hallon my favourite. Aja och sen vart vi hungriga och åt på burgerking. Och sen kom tåget.
åhh jag längtar efter min familj, så skönt och ska komma hem. Jo juste, frida stanna i skåne en vecka till med hennes familj och vi har tagit massvis med bilder, men dom laddar jag upp när hon kommer. Åhh så kul vi har haft det, vi har, badat,solat,hoppas stutsmatta,shoppat &  vi har varit på ett jätte skönt spa, fast det kostade typ 500 men jag och frida smet in, haha! vi blev kompisar med mååånga folk där men vissa var sjuka i huvudet. Alla hatar stockholmare, dom tror att vi är värsta snobbarna, men så är det ju inte, wrong! aja jag bloggar kanske i morgon får se om jag orkar måste packa upp sånt. Ja men vi hörs ju iallafall, Ha det bra. Puss!
Längst uppe var vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0