Rolig dag med Lisa

Hej alla!
Har haft såå roligt med Lisa (men det har man alltid!) Vi har gjort jätte mycket idag. Okej, nu ska jag berätta i detalj vad vi gjort. Jo, Lisa och jag möttes vid "apberget" som det kallas, haha jag vet, lite roligt namn ;p iallafall, vi möttes där och Lisa satt uppe på berget med filt,och vatten melon. Vi satt där en stund och snacka och njööt av vattenmelonen=) Sen solade vi lite, man blev faktiskt varm så vi gick ner och tog ett dopp. (Och vi har tagit några bilder när vi satt på berget som jag kan ladda ner snart.)Men vi tröttnade snabbt och stack till ett annat badställe, men där var det inget folk, och det är ju lite tråkigt men ändå skönt.
Vi gick hem efter en halvtimma och tog en dusch för vi var rätt frusna. Sen kände vi matlukten och var genast hungriga. Jätte god mat!! Haha medans jag satt och pratade i telefon så höll Lisa på och fixade på ballkongen med snacks,cola & glass :] medans sjöng vi karaoke, haha :) Nu sitter vi och lyssnar på musik. Har bilder från dagen. Bloggar kanske i kväll om jag orkar. Puss på er!  

Mm så gott det var!

Haha jag vill inte vara med på bild.

Lisa försöker fånga popcorn i munnen, men hon misslyckades varje gång haha!

Mys på Lisas ballkong.

Ungefär där vi bada.


Älskling & jag.

Så det var allt! Nu får ni ha en mysig kväll, för det ska jag och Lisa ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0