Söndag-20/7-08

Hej på er!
Hur mår alla idag då? med mig är det bara bra! jag har sovit över hos Lisa, och vi vakna jätte sent, klockan 1. Haha jag vet vi är riktiga sömntutor! Sen gick vi upp och gjorde jätte god frukost. Mackor,te,ägg och Lisa gjorde jäte god milkshake! Vi gick ut på ballkongen och satt där, Myysigt! haha vi tog ett foto men det blev inte så bra, men skitsamma.

iallafall vad ska ni göra idag? Jag och Lisa tänkte gå och bada sen kanske åka gummibåt=) 
Nu ska jag och Lisa göra oss klara.
Förresten här är bilderna från i går när jag och Lisa gjorde varm oboy med grädde muums!


mys på ballkongen i går kväll.

Haha lite konstig bild, men den bjuder vi på ;p

God frukost!


      
  Nu ska vi ut och bada, Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0