Stan

Hej bloggen! Vad har ni gjort idag? själv har jag varit i stan med Frida och Kajsa. Jag köpte ett par skor på scorett, som kostade runt 350. Dom var vita med en liten rosett på, Jätte söta var dom =) Och så köpte jag en kräm för 15 kronor, det var alltså rea annars så kostade den typ 70 kr, så jag passade på! Kom hem för 20 minuter sen och har precis ätit. Nu ska jag iallafall gå och lägga mej i soffan en stund och ta det lugnt. Senare drar jag nog med Frida till Kajsa och sover över om det går. Ja, men vi får se hur det blir. Puss.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan!



Jag vann Sveriges största bloggtävling, och som pris fick jag bl a en egen hemsida och en helt ny blogg med massa nya funkioner :) Nu är den äntligen klar!



Kika gärna förbi och säg vad du tycker =) www.hannnah.se

2008-07-21 @ 19:27:13
URL: http://www.hannnah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0