Wednesday.

Heej mina kära! =)
vaknade för en stund sen av att mamma kom in med jätte mycket frukt i en skål, för hon vet att jag älskar frukt, haha så det var gulligt, och jag har snart ätit upp allt, hehe =)har tagit en dusch,suttit och lyssnat på musik lite på datan, och ska alldeles strax äta frukost. Vad ska ni göra idag? Jag kanske ska åka in med med kusin Janine, för hon ska tydligen pierca(stavning?) sig i tungan. Riktigt snyggt! ;-) Så hon vill att jag ska följa med. Men senare på dagen vet jag inte vad som händer, kanske drar ut och badar med Janine, eller träffar Frida för hon kommer hem idag från landet. Men nu ropar köket. Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: lisa

Du stavade rätt hjärtat

2008-07-30 @ 13:01:16
Postat av: J

Bra :)<3

2008-07-30 @ 18:09:06
URL: http://jjohanas.blogg.se/
Postat av: eelif

gud så gott det ser ut! :O

2008-07-30 @ 18:59:23
URL: http://eeliif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0