White chicks

Hej! Idag vakna jag klockan 2, haha frida och jag sov hos kajsa och vi somna vid 6, vi vände lite på dygnet ;p Iallafall, vi har inte gjort så mycket idag, har bara slappat hemma hos kajsa och kollat på film, "white chicks" hahah jag äääälskar verkligen den filmen den är så grymt rolig! Och vi såg den till klockan 5, och så märkte vi att solen börja gå ner, så jag och Frida stack hem och åt, och snart ska Frida följa med mej och handla melon, yummie! Juste! Mamma ringde mej runt 4 och berätta att hon köpt skiiit snygga björn borg skor, dom är svarta typ som ballerina, Plus så hade hon köpt örhängen, bling bling ni vet ;-) Tack mamma, I love you! Så jag blev iallafall jätte glad. Men nu ska jag ta ett stort glas vatten.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vem av kandidaterna på min blogg skulle du välja att Ligga med, Gifta dig med och Knuffa ut för ett stup??

Kika in på min blogg å svara vettja!!



ha det bra!

2008-07-22 @ 19:26:37
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0