ätit & solat

Hejhej, nu har jag precis ätit ute på balkongen jätte god mat mamma, kyckling och ris, tack! .. och samtidigt solat :) det är så galet varmt så man vill bara ut och sola hela tiden! aja iallafall det här blir ett kort inlägg tror jag. Det är skolavslutning snart ååh vad jag längtar! blir på bättre humör för varje dag som går! ääälskar sommaren, det är verkligen livet! :) i morgon så har jag sovmorgon till ungefär halv 11, såå häärligt! För min klass ska till grönalund, och vi ska mötas där utanför grönan vid kvart i 1 så jag åker direkt hemifrån. Sen får man också springa fritt utan samilngstider, woho! :) jahapp , kommer inte skriva mer ikväll för jag ska ta det lugnt och titta på tv ,outsiders börjar snart , det är så roligt :P mitt och danielles program, hähä! aja iallafall jag säger godnatt nu, så hörs vi i morn antar jag! ha det bra allesammans! det blev inte så kort som jag hade tänkt mig, haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0