Dag med frida&sophie

Hello people! vakna typ 1 efter att varit uppe med frida hela natten typ :P hahah vi har haft jätte roligt som vanligt! idag fyller nathalie år, grattis baby! :) i morgon ska jag komma och fira henne med danielle,nicco och cami. Vi ska äta på reasturang, hur stavas det? aja skitsamma, iallafall sen ska vi också bada om det är fint väder :D det kommer bli en lyckad dag känner jag på mej! okej nog pratat om i morgon, nu ska jag skriva om vad som händer idag. Ska vara med sophie och frida & jag vette fan vad vi ska göra, haha :P men vi hittar väl på nåt som småning om. Nu ska jag iallafall gå och göra mej i ordning, så kika in i bloggen i kväll, kisses!


Kommentarer
Postat av: Natta

taack:)<3

2008-06-12 @ 21:40:10
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: N;

haha det stavas restaurang ;P

eller jag e 99 procent säker

2008-06-23 @ 21:53:56
URL: http://naathaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0