GLAD MIDSOMMAR!

Heej allihopa! jag har sovit jätte gott, har ni det? somnade ungefär vid halv två igår och vakna halv tolv, har ätit frukost nu. Ska snart ringa frida och höra om hon är vaken eller klar, för hon ska fira midsommar med mej & min familj, vi ska typ åka båt & grilla. Men efter maten så sticker nog jag och frida nånstans och ska hitta på nåt roligt (; egentligen så skulle jag & frida åka till sophies landställe i dalarna från fredagen till söndagen. Men våra mammor bestämde ett nej :S så jag är jätte sur på mamma! men jag & frida ska åka till dalarna i en vecka på sommaren, det har vi bestämt (; iallafall har inte så mycket att skriva. Ha en härlig midsommar! Vi hörs..Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0