God dag

Heej på er! sovit gott? inte jag iallafall, jag gick och la mej runt tolv sen låg jag i sängen i två timmar och tills slut somna jag, vakna tre gånger på natten och 1 gång på morgonen, är jätte trött nu känner mej lite hängig. Har tagit en dusch och äter frukost nu. Hmm.. vad ska jag hitta på idag då? kanske träffar jag lisa lite senare, annars så slappar jag hemma. Har jag berättat att jag ska ta hål i näsan? neej det har jag inte, iallafall det ska jag göra antingen i veckan eller om 2 veckor, för jag åker till skåne på lördag en vecka så det kanske är bättre om jag gör det när jag kommit hem. Jahapp, vad ska man skriva om? kan berätta vad jag gjorde igårkväll, Jag tågluffa med frida till skärholmen träffa några killar och börja snacka med dom, sen vare några andra killar som vissla på mej&frida, haha som vi trodde men tydligen på doms hund XD haha men sen vissla dom också på oss och vinka att vi skulle komma till dom, det gjorde vi så vi börja också snacka, men sen sa vi att vi var tvugna att gå, så vi åkte till t-centralen och DÄR mötte vi våran gammla kill kompis, fast vi var inte säkra om det var han, så vi ville fråga men han börja springa till tåget som han skulle hinna med. Sen åkte jag & frida hem. O när jag kom hem hade pappa gjort världens godaste blåbärspaj, så den satt jag och njöt på. Ja, det var det. Skriver i kväll. Pussar // J

Kommentarer
Postat av: Evelina

Aldrig kul att inte få sova ordentigt...hoppas du piggnar till senare under dagen och hittar på något riktigt kul!:)



Blåbärspaj - mums!!:)

Postat av: Sanna

Stina-Lee VS Kenza i min blogg, rösta på din favorit :).

2008-06-23 @ 12:17:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Evelina: jaa, har faktiskt piggat upp lite:P ska nog dra ut snart med en kompis och hitta på nåt riktigt roligt:) ´hoppas du har sovit gott och har en rolig dag!



sanna: det ska jag göra :)

2008-06-23 @ 12:21:15
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0