Härlig dag!

Hej alla undebara läsare! Idag har jag varit på grönan som sagt, och har haft jätte kul me nathalie,danielle och lina, nathalie vågade förstårs inte åka så mycket XD haha men hon åkte bergochdalbanan,vilda musen,kärlekstunneln aa typ de. men cami och nicco ville inte komma till grönan så dom tog ledighetslapp. aja det har iallafall varit roligtpå grönan! Sen åkte jag hem och satte mig dirket vid datan och kolla mail och va inne på playahead ;P och har nu ätit och solat :D har också snackat me cami i telefon. Och jag har inte fortfarande träffat frida för hon skulle på en ellen grisimojs :P haha! men i morgon är det säkert att jag ska träffa henne. Saknar henne så mycket! det här blev ett kort in lägg igen, men jag försöker skriva lång i morn, säger godnatt nu för jag kommer inte blogga nåt mer ikväll, hejdå (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0