kort skoldag.

Hejsan, hur mår alla? jag mår iallafall bra :) idag på morgonen hade jag och nathalie sällskap till skolan och vi tog foton på dagens outfit i liljeholmen men jag tänker inte visa dom för jag blev skit ful, men jag kan beskriva hur jag ser ut idag, vita tajts,vit långt linne,ljus grön adidas, hängande silver örhängen och frisyren hade jag en bulle uppe och utsläppt hår där bak hehe :P. Och vi slutade jätte tidigt ungefär halv tolv för vi hade inga profilämnen, jätte sköönt!. Vi hade matte och kollade på film från vår vårshow "the wiz". Ungefär kl 11.15 så åt vi lunch i skolan sen så slutade vi. Jag och nathalie hade sällskap igen fast hem och egentligen skulle jag vara me frida idag men hon är fortfarande sjuk, saknar dej fortfarande för varje dag som går! glöm bara inte att jag älskar dig mest syster :) iallafall sen så skiljdes (hur det nu stavas) jag och nathalie, jag tog tunnelbanan mot norsborg och hon mot ropsten. Och nu är jag äntligen hemma , ska snart gå och lägga mig ute på balkongen och äta ölkorv & dricka coca cola haha :)


Kommentarer
Postat av: natta

va sköötn med sommarbilder! colan ser fett god ut :D

2008-06-02 @ 14:00:24
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: johanna

i know ;)

2008-06-05 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0