Lördag & söndag

heej allihopa :) hur mår alla? jag mår iallafall bra. Förlåt att jag inte skrev igår hade helt glömt bort, men iallafall nu skriver jag vad jag gjort igår & idag. Igår var jag med frida,anni & fanny vi var hemma hos annie och tittade på film och åt ben&jerry`s. Sen när filmen var slut så tågluffade vi, haha vi hade skit roligt! sen åkte vi igen hem till annie och kollade på the voice haha vi satt och sjöng och hade som vanligt roligt! Sen var maten klar hemma hos frida jag och fanny skulle äta hos henne så vi stack hem och åt, jättegod mat tacos! yummie :) jag och frida åkte til videbutiken och skulle hyra film, men vi börja brka med han i kassan för att vi inte fick hyra skräckfilm. fast frida e ju 15 år hon borde ju få det men jag var för liten tyckte han haha XD aja vi hyrde en komedi film istället frida sov hos mej och vi hade jätte roligt;) och idag har jag varit med frida,linnea och fanny en stund vi åkte till telefonplan och var inne i en jätte gammal skola, vi inbilla oss massa saker att det var spöken haha. Sen var klockan 5 och jag åkte och träffa michelle och vi ahr varit ute och skämt ut oss. Aja sen kom hennes kompisar och ´plinga på, jag var osams med en av dom men det löste sig sen :) eller allt var egentligen ett missförstånd. Aja ska gå ut nu med michelle skriver i morgon. ha det bra. puss&kram
fin blomma va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0