Lördag och söndag.

Hej läsare! igår var det en jätte rolig, oslagbar och oförglömmig dag! Jag har nog aldrig haft så här roligt med er! joo,jag lovade ju att skriva hur festen var. Vi var ju hos danielle igår för hon fyllde år och det var den bästa dagen på länge. Det var jag,cami,nicco, nathalie och danielle. Vi badade,solade, grillade, lyssna på skit hög musik, och vi skarattde jätte mycket, hahaha! och danielle öppna presenter och hennes pappa gjorde stafett :P haha den som van fick en basket tröja på hans företag, visst är det coolt att danielles pappa känner michael jordan? iallafall alla skulle hjälpa att vinna och alla van och fick basket tröja. Det var jätte god mat, kött och pomfritt med beanes, skit gott! vi badade hela tiden och sprang runt på ängen och danielles storebrorsor putta i oss hela tiden i poolen och dom brottades, haha va roligt det va!. Det är synd att nicco och cami ska sluta i skolan, för vi hade verkligen roligast med er! det var ni som gjorde våra dagar, jag älskar er. O det är bra att vi fortfarande kommer ha kontakt och träffas! :) jag älskar er allihopa! tack för den undebara dagen! okej, nog pratat om lördagen :P nu ska jag skriva lite om vad jag ska göra idag. Idag ska jag med frida till mälarhöjdsbadet och sola & bada. Vi stannar nog där hela dagen till 6 eller nåt, sen ska vi träffa linnea tror jag. Aja men jag skriver ikväll eller i morgon, ha en bra dag! puss & kram / johanna

Kommentarer
Postat av: lovisa

så roligt!

2008-06-08 @ 19:26:58
URL: http://loviiissaa.blogg.se/
Postat av: johanna

japp

2008-06-08 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0