Måndag

Hejhej allihopa :) har alla sovit gott? inte jag .. vakna hemma hos natha kl 6 typ och kunde inte somna om, låg i sängen i en timme -.- aja sen somna jag till slut. Idag ska jag åka och träffa cami&nicco och vi ska bada på en strand. Jaa, vet inte vad som hände mer framåt eftermiddagen och kvällen, men jag skriver ikväll om jag orkar ;) hehe. Och snart fyller Natha år! och hon ska ha sin lilla "fest" på fredag, och hon har bjudit, mej, cami,nicco,danielle & lina. Det är inte direkt en fest men vi ska fira henne helt enkelt, så det ska bli riktigt kul :) aja nu ska jag iallafall gå och äta frukost, men vi hörs! hejdå <3

Här e en bild på nicco,mej & cami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0