Min fredag

Heej bloggläsare! :) jo, idag vakna jag klockan 10.00 och gjorde mej iordning & åkte snabbt in till ringen för att köpa present till nathalie men jag hade inte så mycket pengar hehe :P men som tur var mötte jag Lina och hon undra om vi kunde lägga ihop pengarna och det gjorde vi. Vi letade i alla affärer och till slut hittade vi ett jätte fint guldhalsband med ett hjärta på det köpte vi och sen hittade vi också en parfym med en kräm i ;) så de var presenten till natta och jag hoppas att hon blev glad:) vi skulle möta nathalie,nicco,cami och danielle i hornstull. Sen möttes vi upp där och stack till en pizzeria och åt. & natta bjöd fast det är hennes födelsedag, tack älsk! aja vi satt där typ en timme och åt och snacka. Sen gick vi hem till natta och åt tårta sen kollade vi på skräckfilm, men cami,nicco var tvungna att gå, så det var bara jag,lina,danielle och natta som kollade på det. Sen när klockan var fem så var filmen slut, och alla gick för nattas kusin skulle komma. Sen mötte jag frida och vi stack till älvsjöbadet och bada men dte avr skit kallt i vattnet men vi kom i endå :P Och nu är jag och frida hemma och fryser, ska nu äta tomatsoppa med varma mackor, yummie :) vi är jätte hungriga! säger godnatt nu, för jag skriver inte nått mer ikväll, men i morgon..Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0