NYA SAKER

Hejhej.. idag har jag varit i skärholmen och köpt smycken & nya fina skor! fick av mamma, tack! Det är svarta skor och så är det typ två snören på med nåt smycke på. Och igår fick jag också en jätte fin silvrig stor väska av mamma, tack igen :) Och snart ska jag OCKSÅ få en adidas tröja av pappa och andra adidas gympa skor, tack pappa! Nu sitter jag och väntar på Frida, hon har varit på sin dans som hon ska gå på i två veckor, men snart kommer hon till mej, jag saknar henne, har inte träffat henne på 3 dagar haha. Innan jag går ifrån datan så tänkte jag bara skriva vad jag ska göra på midsommar. Om det är dåligt väder så ska jag & min familj grilla, eller om det är fint väder så åker vi till mammas kompis landställe det är jätte mysigt där:) japp, det är vad jag ska göra. Vi hörs, pussar&kramar //J P.S lägger kanske in hur skorna och väskan ser ut lite senare, för ni som intresserade!

Kommentarer
Postat av: Alba

Jag vill se hur skorna och väskan ser ut! :)

2008-06-19 @ 16:42:42
URL: http://albis.blogg.se/
Postat av: Johanna

aså min kamera är jätte konstig det går typ inte :s men jag ska försöka ;)

2008-06-20 @ 18:03:55
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0