ROLIG DAG!

Heej! Igår hade jag jätte roligt och mysigt med Michelle. Vi var hemma hos henne en stund och väntade på min mamma som tog ut pengar :P Sen åkte jag och Michelle till stan och shoppade, jag köpte vita skor till skolavslutningen, örhängen och mörkbrun hårfärg. Vi var jätte hungriga efter allt shoppande så vi gick till burgerking och åt där, sen så köpte vi en stor ben&jerry och dela på, men vi åt typ bara halva XD egentligrn skulle michelle och jag grilla och hon skulle sova hos mig, men det gick inte för hon skulle till hennes mormor. Aja idag ska iallafall ut med familjen och åka båt, och frida e fortfarande sjuk :,( men hon kommer vara frisk i morn, jag bara vet det! saknar dig älskling. Men nu ska jag dra hejdå <3


Kommentarer
Postat av: natta

längtar till skolavslutningen!

2008-06-02 @ 14:02:30
URL: http://naathaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0