SOL & BÅT

TJENA! :P har precit kommit hem från båten, jag och min familj har åkt båt och haft det jätte skönt! vi stanna på ett cafe som ligger vid vattnet där man kan parkera båtar, och där stanna vi & köpte glass :) sen så har jag doppat fötterna, ringt frida,ätit god mat , vilat och solat jag har faktiskt blivit lite brun , haha :P

Jag tänkte skriva vad jag ska ha på mig på skolavslutningen för ni som är nyfikna ! hihi :)
jag ska ha en vit klänning som är köpt på ginatricot, vita fina skor från scorett, silvriga örhängen.
det e vad jag ska ha på mig.
ska gå och lägga mig & sova en stund e jätte trött. ha det bra allihopa :) pusspuss

image58 


Kommentarer
Postat av: natta

haha roligt med båt ! :D

2008-06-02 @ 14:01:52
URL: http://naathaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0