städnings dag.

shululu, haha! :P idag har jag varit i skolan och har städat typ hela dagen, men jag,cami,nicco,danielle och nathalie satt typ och snacka hela städ dagen i två timmar?, haha. Men vi städa lite för vi var tvungna. Sen gick hela klassen ut och satte oss i lumaparken, och malin (vår lärare) läste en novell, jag höll på att somna, haha XD aja men vi slutade tillslut vid 2. & nu är jag med frida, vi har precis färgat mitt hår mörkbrunt, men det ser ut som svart, hehe :P min älskling Danielle fyller år på lördag och jag,cami,nicco & nathalie har blivit bjudna ;D vi ska bada i hennes pool,grilla och ha riktigt mysigt & roligt! Åker på fredag och köper nått. I morgon är det skolavslutning vid sofiakyrka, haha fan vad jag upprepar det hela tiden, haha men jag är så glaaaad & lyyyyycklig! men hörni, nu ska jag gå ut, skriver i morgon på bloggen. ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0