STAN

Hejsan. Idag vaknade jag klockan 13.45. Michelle sov hos mej igår och vi kollade på film hela kvällen, och vi sov i tretton timmar, det är fan rekord, haha! Vi åt frukost,duscha,fixade oss och stack in till stan för att byta mina skor som har gått sönder efter bara en vecka typ? och han i kassan är fan helt sjuk, han sa att skomakan skulle limma dom? men va fan limma? jag trodde att jag skulle få pengarna tillbaka, det brukar man ju få? Och plus att jag hade kvitto med mej! Och där stog jag och skällde ut han sen ringde mamma och sa att hon hade fixat skomakar tid, jag fattar fan ingenting? aja skitsamma då, nu hoppas jag iallafall att mina skor blir fixade. Sen åkte jag och Michelle hem till henne och kollade på film, vi kollade inte på hela vi orkade inte den va rätt långtråkig, men sen gick vi ut och köpte choklad:) aja nu ska jag äta hos michelle spagetti och köttfärs mums va gott! är jätte hungrig, bloggar i morgon. ha det bra puss&kram // Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0