Stan&bad

Heej :) idag har jag varit med cami,nicco & sabina. Vi möttes upp i t-centralen och gick till mcdonalds, men jag åt inte ,för jag var inte hungrig. Sen gick vi och kolla i affärer haha vi åkte ner i rulltrappan och sabina blåste på en tants hår hahaha vi börja garva skit mycket, haha! det kanske inte låter så kul , men om ni skulle varit där skulle ni garvat! XD aja nicco och cami skulle köpa bikini och jag hjälpte att bestämma vilka dom skulle köpa, dom e jättefina! ;) sen så tog vi tunnelbanan till fridhemsplan och stack till rådis och bada, det var jätte kallt i vattnet men det blev skönt efter en stund, och vi sola,bada,skratta och lyssnade på musik :) sen gick dagen och vi åkte därifrån. har ätit & duschat. Nu sitter jag o surar för att jag inte får pengar för att köpa ben&jerry`s , jag e beroende av det! skiit gott är det! men pappa gav mej chips istället, haha tjockiiis jag är! xD aja nu ska jag snart gå och titta på tv & chilla i soffan. Skriver i morn på morgonen vad som händer i morgon, haha! flera morgon i en mening XD aja e lite flummig :P åå nu kom min älskling på radion, chris brown - forever! okej gud vad jag babblar nu, skriver helt enkelt i morgon. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0