Tanten i buskenx'd

Tyvärr så blev det inte som det hade tänkt, en så kallad vän, var en nu kallad "pussy". Men du är glömd och borta. Okej nog med det.

Idag har jag haft jättekul med Lisa vi har varit och badat. Men sen när vi åt glass och bytte om så helt plötsligt dök det upp en tant ur busken, från ingenstans, jätte konstig sen börja hon jaga oss, skit läskig! Vi var jätte rädda och stack därifrån med cykeln, vi åkte och köpte godis :) Och vi åkte hem till Lisa och där berättade vi för hennes storasyster om "tanten" och vi börja asgarva och nästan spydde oboy XD hahaha! vi kastade också stenar på bilar och människor som gick förbi, fast ni får inte tro att det var bigmama stenar det var jättesmå och vi siktade inte på dom utan brevid! :] Jag har haft jätte roligt med dig Lisa! tack för ditt stöd, jag älskar dig.
 skriver mer imorgon, puss <3


Här e en bild på min söta bästa lisa :)


Kommentarer
Postat av: Alba

Haha! läskig tant,

2008-06-18 @ 19:21:48
URL: http://albis.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahah aa XD

2008-06-19 @ 16:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0