18/06-08

God morgon! idag vakna jag halv 11 och har varit inne på datan och chillat :) smsade med Cami, hon ska till italien, och är på väg dit nu! :O fan va härligt att vara i italien, har alltid velat åka dit, Ha det kul där, glöm inte att jag kommer sakna dig och att jag älskar dig.

Idag ska jag vara med Michelle igen :) Om det är fint väder ska vi ta med picknick ner till stranden och sola&bada. Och om det är dåligt så ska vi vara hemma hos henne och titta på film och dricka kaffe latte, haha XD
Jag måste nog göra mej klar snart för mamma kommer ner snart och ska stjutsa mej, stavas stjutsa så? aja skitsamma. Men jag skriver ikväll om jag hinner, eller i morgon :) Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0