Bad & Båt

Jo, kom precis hem från att ha åkt båt med familjen, det var faktiskt härligt att komma ut bara med familjen och åka en stund, men jag ville att frida skulle följa med men hon hade lite feber, krya på dig älskling! jag har iallafall varit i skolan idag och vi sluta 2, sen åkte jag hem & träffa frida. Och vi gick ner & träffa några andra kompisar. Vi bada,åt glass och solade,  håller på dö i värmen, men det e jätte sköönt, hoppas det är sol för det mesta hela sommaren :)
aja drar typ in till stan me frida i morgon och ska köpa skolavslutnings klänning, ett par skor och örhängen. Har inte så mycket att skriva mer, men jag tror jag skriver i morgon, puss hej !
image55 fin båt och väldigt stor :O


Kommentarer
Postat av: natta

haha vad tråkiga kommentarer jag skriver men endå,roligt med båt igen :D

2008-06-02 @ 14:03:20
Postat av: Johanna

haha :D

2008-06-23 @ 13:08:30
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0