godkväll

Hola hola! har precis ätit världens godaste mat tycker jag :) stuvade mackaroner med köttbullar, haha det e skit gott! har varit med frida & amanda och vi åkte till liljeholmen för att amanda var tvungen att köpa nåt, och jag köpte ben&jerry, (sitter och äter det nu) herreguud va gott det är! det är godaste glassen som finns! min pappa sa att det inte var värt priset 50, jag kan hålla med att det är lite för dyrt men ändå så är det jätte gott! och när pappa fick smaka så tyckte han helt plötsligt att det var värt , haha så gott tyckte han det va! aja iallafall, jag tog kort på dagens outfit idag men jag kan tyvärr inte lägga in bilderna för det är på nathalies mobil och hon är inte inne, men jag får ta kort nån annan dag på dagen outfit så får ni se ! ;) jag berättar vad som händer fram mot kvällen, för jag kommer nog inte blogga nåt mer ikväll. Jag ska plugga lite till, ut med kompisar, och sen ska jag titta på desperate houswives, det programmet är så bra! aja ska plugga nu, men kika in i morgon kväll! ciao ciao!

image35


Kommentarer
Postat av: natta

ben and jerrys är så gott!:D

2008-06-02 @ 14:09:24
URL: http://naathaliies.blogg.se/
Postat av: J

jaag vet :)

2008-07-13 @ 14:46:44
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0