Hej..

Heej, jag berättar lite kort nu för jag okrar nt skriva ska hem och packa och titta på efterlyst  :P idag träffade jag sophie & frida , vi åkte hem till sophie och slingade hennes hår blont sen så vart frida och jag jätte hungriga så vi åkte hem till frida och åt middag där, och jag tog typ 3 poptioner XDhaha jag låter som en knubbis, men jag var faktiskt jätte hungrigaja sen så försökte frida och jag skrämma henns brorsa me sån där läskigt klipp när det bara kommer upp ett ansikte, men han sa bara : aha.
haha vi trodde att han skulle skrika XD aja nu ska jag hem. JUSTE! i morron gäller det! min klass ska ha show inför skolan och föreldrar , och jag ska sjunga :P aja önska mig lycka till.. hare bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0