Långdag

Hejhej, det har varit en jätte lång dag idag, vi slutade fem. Hela skolan gick och kollade på niorna som hade pjäs idag , pjäsen hette "Hair" och den höll på i 2 timmar så det var därför vi sluta fem. Efter skoldagen var slut så skulle jag egentligen följa med natta till ringen i skanstull för att köpa klänning, men jag kunde inte för jag var helt slut efter den långa dagen. Så nu är jag hemma och har duschat och tar det lugnt, frida ska typ komma hit en stund och snacka och äta glass :) Idag tog jag aldrig kort på dagens outfit, men jag pallar inte, orkar inte ta varje dag. men ni får se bilder från dagens outfit nån annan dag ;) det är skolavslutning om typ fyra dagar, yes längtar verkligen! jahapp har inte så mycket att skriva om , kommer inte skriva nått mer ikväll, men jag skriver i morgon om jag har tid. ha det bra !


Kommentarer
Postat av: jonna

men shit, går ni till 5 i skolan ? :o

2008-05-29 @ 20:26:24
URL: http://joonnaak.blogg.se
Postat av: johanna

neej det var bara en dag för niorna hade en pjäs, hehe :P

2008-06-01 @ 19:08:16
Postat av: natta

hair var ganska långtråkig ibland :P

2008-06-02 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0