min lördag

hejhej, idag vakna jag ungefär vid nio tiden och kunde inte somna om -.- sen ringde jag natha och bestämde att jag skulle komma till henne när jag var klar, så jag stack till henne vid ungefär halv 11 sen så när jag kom till henne så kudne inte hon bestämma vad hon skulle ha för tröja XD men hon tog en grå hood tröja till slut :P och vi åkte till grönan me danielle,lina och paulina. jag, paulina och danielle gick in så länge medans natha och lina köpte guldkortet. vi åkte extream,popexpressen,lilla frittfall och bergodalbanan, vi åkte ganska lite :P men natha våga typ inte åka nåntingXD haha första gången natha våga åka bergodalbanan , haha så söt hon e! jag och paulina börja bråka me nåra äckliga fjortisar haha ;) dagen gick och vi åkte hem, och nu e jag hemma hos natha och ska sova här :) berättar lite vad vi ska göra i kväll innan jag loggar ut. kolla på film, äta chips,glass och dricka drinkar i bubbelbadet :P vi ska ha mysig kväll. skriver i morn hare bra, pusspuss! 
  här får ni kolla på bilderna från grönan. 
image19
image21image22image23
image24

Kommentarer
Postat av: Anonym

grönan är bäst

2008-05-26 @ 19:03:01
Postat av: J

Har tröttnat lite :P

2008-07-13 @ 14:54:18
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0