mitt allt <3

image2
älskling du är verkligen mitt allt, utan dej finns jag inte, våra minnen är bääst och ingen kan slå dom! kmr du ihåg när vi ville sova hos varann men ingen av oss fick, men då rymde du o jag ut och va ute hela natten och våra föreldrar blev oroliga,så många gånger vi har rymt tsm,skit vi har så mkt minnen ihop men jag orkar itne skriva allt föer det skulle ta åratal :P det går inte att beskriva min kärlek till dej, det går bara nt, du är den jag har roligast med, och jag mår så fucking dåligt när jag bråkar med dej, du är den som mår bäst med, om du dör så dör jag, om inte du ahde funnits här idag hade jag tagit självmord för det hade inte varit nån mening att leva. du är så bäst på alla sätt och vis! ingen kan älska nån lika mkt som jag älsakr dig, du är allt och lite till. vet verkligen inte hur jag ska beskriva  dej med ord, bästis du är verkligen allt jag behöver, utan dej finns jag nt. du lyser upp min dag och får mej må bra, inget eller ingen kan stoppa oss, om nån försöker ta dej ifrån mej så kommer jag döda den, vet itne vad jag skriva du är så obeskrivlig. alla stunder , nätter och år som jag tillbringat med dej har varit dom bästa, ända sen dagis har vi hållt kontakten och det kmr vi alltid att göra ellerhur? men vafan det e klart vi kmr göra :) du är nummer ett och den jag älsakr allra mest, ingen kmr förstå min kärlek till dej, älskling du gör mitt liv värt att leva! de finns ingen som du, du är den finaste här på jorden, alltid när jag känenr att jag behöver nån att prata me, så ringer jag direkt till dej för jag evt att du alltid finns där för mej , jag e så lycklig när jag e med dej, jag kmr aldrig släppa dej och du vet det, jag finns alltid här för dej om du mår dåligt jag kmr direkt till dej, det är dej jag kan lita mest på. jag gör verkligen allt för att du ska må bra, jag svär på allt att det alltid kmr vara vi, du är de bästa som hänt mej! inget eller ingen går före dej! du är undebarse personen i hela värdlen, tänk allt vi gått igenom tänk att vi klarade det! men det e klart vi gör , du och jag klarar allt tsm. jag kmr aldrig glömma våra minnen, du e sån som man aldrig glömmer, vi ska hålla ihop till döden skiljer oss åt eller inget eller ingen kan skilja oss åt inte ens döden! alla behöver syre för att överleva och du är mitt syre som jag andas in, du är min luft du är mitt liv och du är mitt allt! du är det viktigaste jag har  du kmr alltid finnas längst in i mitt hjärta,  älskling kan du bara förstå att det är dej jag lever för, jag gör allt för dej kan till och med döda för dej, inte ett fucking steg utan dej och det svär jag allt på, du är min andra halva och kmr alltid vara det, jag går genom eld och vatten för dej, verkligen genom allt, du och jag hand i hand livet ut , kom ihåg jag älsakr dej mest av allt syster, du betdyer mest av allt och du är nummer ett ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0