Onsdag

Hejhej, har varit i skolan idag, har varit en ganska långdag idag men vi hade typ bara tre lektioner idag. På rasten gick jag,nathalie,danielle och paulina till "tårtan" som det kallas, det är skit härligt där, vi sprang runt och skrek som galningar, tog kort , åt godis och solade. Sen så vart det lunch och vi stack därifrån, sen var det bara lektioner resten av dagen. Aja sen så gick jag och paulina till lumaparken och satt och solade igen och snacka. Och tvärbanan kom och vi åkte hem. Nu sitter jag med frida och hon får damp för att hon tycker  hon har kort hår bara för hon klippte topparna haha XD ( men det är inte så kort som hon tror. ) men jag & damp frida ska snart ut och träffa nåra kompisar. jag har tagit kort på dagens outfit, men bilderna kommer senare, så ni kan checka in min blogg ikväll. Hejdå :) Här är bilderna föresten, hade riktigt roligt med er!


Kommentarer
Postat av: Danielle

skit kul vi hade asso !!:D

2008-05-28 @ 20:33:36
URL: http://odanielle.blogg.se
Postat av: E.

mysiga bilder! :)

2008-05-29 @ 20:03:59
URL: http://elinki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0