skolan & globen

Hej allihop! idag har jag varit i skolan som vanligt, vi slutade typ vid 3 och jag åkte till Globen  med nathalie,paulina och danielle, jag köpte två par vita kort strumpor haha, men jag behöver faktiskt det börjar ta slut på stumpor i min garderob xD aja sen så när vi hade köpt strumpor dårå, så fick jag lite pengar över så vi gick vi till mcdonalds och åt glass, yummie! sen åkte vi hem.

Och nu är jag hemma och har duschat och ska snart träffa frida & amanda. Fast jag kan bara göra något en kort stund för jag måste hinna plugga och fixa min formelsamling inför provet på torsdag , åå vill inte! sen så ska jag nog ta det lugnt. Jahapp, nu ska jag dra och träffa kompisar, men jag tror jag hinner blogga ikväll, annars så gör jag det i morn! have a good day !


Kommentarer
Postat av: Danielle

hahha johanna

2008-05-28 @ 20:35:06
URL: http://odanielle.blogg.se
Postat av: natta

haha du hittade dina strumpor! xd

2008-06-02 @ 14:10:16
Postat av: J

Haha aa XD

2008-07-13 @ 14:47:53
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0