utflykt me klassen -.-

heej, idag vakna jag klockan 6 av att danielles söta katt hoppade på min rygg och bet mig i benen XD vi gick upp och åt frukost, fixade oss och stack, vi åkte buss till tyresta nationalpark och va på museeum , pratade om natur :p
sen så vart det lunch och vi åt våran matsäck. det finns tre killar i vår klass dom e som 5årinagr , springer runt och leker dinisourier, alla vi fick damp och sprang runt och kasta kottar på dom XD sen så gick vi i skogen och såg en ödla utan ben, den tappade svansen för den blev så rädd :s och sen så slutade vi, och nu sitter jag hemma hos danielle och ha ätit, vi ska snart ut och stutsa stuts matta XD
skriver ikväll eller i morn (; hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0