varit ute me frida

hej igen, nu börjar det bli kväll och jag tänkte skriva lite :P vid ungefär 6 så åt jag och frida i matsalen, vi bor alltså i ett kollektiv och dom brukar laga mat och göra efterätter åt dom som vill äta på onsdagar, så vi åt där men det avr skit äcklig mat så vi gick hem och åt, sen så stack frida o jag upp till mej och då satt vi vid datan och lyssna på musik, sen så var vi rastlösa så vi stack ut och spela basket XD men vi börja bråka för ingenting och så vi typ va helt tysta och titta på varann XD a men sen så gick vi hem och blev sams. så nu sitter jag här och skriver , har ingen o göra -.- aja men nu ska jag titta på tv, skriver i morn på morgonen (:
heråå!
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0