Bra måndag

Heej!
Det var väldigt svårt och jobbigt för mej att somna igår, jag somna vid vid 3 tiden, var inte ett dugg trött, det kanske var för att jag bekymrade mej för skolan och för att jag kanske hade vant mej vid lov :P haha, så idag i skolan var jag trött, men väldigt flummig. Skratta åt typ minsta lilla grej. Aa, jag orkar inte börja prata om de, haha.

Efter skolan så åkte jag till Globen med Nathalie (naathaliies.blogg.se) och vi köpte jeans i färgen svart, för det var dom ända som satt bra på oss, och plus att de var väldigt billiga, kostade 200. Iallafall, men så dum som jag är, så tog jag bara med mej 200, för jag skulle också köpa ett par silvriga örhängen som kosta 60 spänn. För min syster hade tydligen sagt att jeansen kostade 99, men det gjorde de ju inte! Utan hon missförstog det, kassörskan sa att det var från 99 kr till 199. jaja, men jag stog iallafall inne på affären glitter och ville så gärna ha de dära örhängen, men tyvärr. Köpte istället jeansen. Men det är inte hela världen. satt i morn får jag åka in till Globen igen efter skolan och köpa örhängerna.

Åkte sen hem till Nathalie, där vi åt tacos och bakade kladdkaka, haha. Har tagit liet bilder, som Nathalie kan lägga upp när hon har tid!

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0