Godmorgon

Hej! Har precis stigit upp ur min härliga säng, och vill bara ligga kvar, men man vilI ju inte sova bort hela dagen, ellerhur? går var det jätte mysigt. Vi åt jättegod mat på restaurangen, jag tog kebabspett,tzatsiki sås med pommes, mums :) Vi satt där typ i 2 timmar och åt,skratta och pratade. Sen åkte vi hem till oss och så åt vi lite kex, chips och sånt :) Det var en mysig och rolig kväll!

Vad händer idag då? jag ska nog träffa Frida, Alice och Amanda. Vi får se vad vi hittar på. Kanske åker in till stan, eller går på bio, eller bara är hemma och kolla rpå film och tjockar i oss lite godis, haha. Vi får helt enkelt se!
Nu ska jag börja med och äta frukost, vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0