Hemma från skolan

Hejsan!
Nu är jag hemma från långa skoldagen, haft 3 svenska lektioner, i rad ganska jobbigt! Slutade halv 3 , och satte mej direkt på tvärbanan raka vägen hem ;p har ätit nu och väntar bara på Frida, vi ska kila hem till min mamma och typ kolla på film eller något :) Jag bloggar mer senare om jag har tid! Kisses and hugs

Dagens kläder;

Väska - lånar
svart skinnjacka - fick av mamma
svarta jeans - Bikbok
ljus grå hood tröja - h&m
vitt linne - Ginatricot
silvriga örhängen - Glitter

Kommentarer
Postat av: natta

johanna läg in bildern =)

2008-11-06 @ 18:17:50
Postat av: Johanna

vilka bilder? :P

2008-11-06 @ 18:26:05
URL: http://jjohanas.blogg.se/
Postat av: nathalie

som du jag och anni tog på tvärbanan idag och resten av bilderna med natta.N och fanni när vi var på det där bordet och det :P

( du vet när våra ögon lös x))

2008-11-06 @ 20:56:26
Postat av: J

aha haha men jag lägger in dom nån annan dag, pallar nt nu :P

2008-11-07 @ 14:19:53
URL: http://jjohanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0