Måndag

Hello everybody! ;)

Är just nu med Amanda och Frida. Vi ska snart plugga, haha men först ville jag bara slänga in ett litet inlägg :) i helgen har varit fett skoj! Vi har varit hemma hos Alice och chillat. Vi hade skit mysigt, vi åt godis, skratta, kolla på film och typ sprang runt.. och så baka vi kladdkaka, mums :) en blev fett hård och en sit kletig,
haha lite misslyckat, men ändå gott! Killarna tog kladdkakorna och sprang ut, och vi sprang såklart efter, haha. Nu har jag också fått reda på att jag ska åka till Grekland med Ntahlie och hennes familj! Lääängtar så mycket. Fast vi åker i sommar så det är lång tid kvar, hehe. Aja man får väl bölrja spara lite pengar nu.

Här får ni bilder från helgen.


Bästis och jag <3

haha så söta. Amanda och Alice <3

Adidas girls! ;D

Sen kom Bella :D

<3

Alice söta katt

Amanda är grym på Gitarr!

halva becka,felix och Amanda :D

Yeah!

Alice & Frida

mah girls!

Kommentarer
Postat av: n

a tänk om det blir fy va kul vi kommer ha :)

2008-11-10 @ 18:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0