Om mej/vad jag tycker

OM JUST DIG
NAMN: Johanna Neumann
BOR: stockholm
SMEKNAMN: kallas inget.
FAMILJ: mamma,pappa,storasyster och tvillingbror
SKOLA: kulturama

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: Ja
ÅNGRAT NÅGOT: nej
LJUGIT: nej
SVIKIT NÅGON: nepp
KÄNT DIG SÄMST: nej, tror inte det :P
GRÅTIT: ja
SKRATTAT: haha ja som fan
VARIT SJUK: ja
VARIT UTOMLANDS: nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Ja, mina kompisar?

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA: njaa, beror på vad
SKRATTAR DU OFTA: såklart :D
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: lycklig
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: mycket bra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD:  nej verkligen inte
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: nej
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: vad e de för fråga? xD haha
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: aa, min familj och mina närmsta kompisar
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: nepp
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: Ingen
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: neej
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: aa, typ för några år sen?
VILKA SORTS KILLAR GILLAR DU: snälla ,söta och dom ska bry sig om mig :)
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : både och
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: lite längre än mig
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: helst brunett
FÅR DU MÅNGA KILLAR: nej

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Brunett
ÖGON FÄRG: Gröna ögon
LÅNGT ELLER KORT HÅR : ganska långt
SNYGG ELLER FUL: beror på när, haha. Ful oftast!
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: sådär
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT: Ja :P men dom tycker säkert inte det, säger bara så för att vara snälla
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: nepp
HAR DU LÅNGA NAGLAR: nej
SMINKAR DU DIG: japp
VARFÖR, ÄR DU INTE VACKER UTAN ? : för att jag inte är det! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0